ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)

Search in the repository



Show simple item record

dc.contributor.author Сапарбек, А.С.
dc.date.accessioned 2025-08-26T12:20:53Z
dc.date.available 2025-08-26T12:20:53Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1688
dc.description.abstract Магистрлік жобаның мақсаты: халыққа қызмет көрсету орталығындағы қызмет алушы мен мемлекеттік органдардың өзара байланысын талдап, оның тиімділігін арттыру бойынша тәжірибелік ұсынымдар әзірлеу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы en_US
dc.subject халыққа қызмет көрсету орталығы en_US
dc.subject қызмет алушы en_US
dc.subject мемлекеттік органдар en_US
dc.title ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА) en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record