ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)
Login
RUS
ENG
KAZ
Institutional repository of the Academy of Public Administration
→
Research
→
Государственные услуги
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search in the repository
Search in the repository
This Collection
ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)
Сапарбек, А.С.
URI:
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1688
Date:
2025
Abstract:
Магистрлік жобаның мақсаты: халыққа қызмет көрсету орталығындағы қызмет алушы мен мемлекеттік органдардың өзара байланысын талдап, оның тиімділігін арттыру бойынша тәжірибелік ұсынымдар әзірлеу.
Show full item record
Files in this item
Name:
Маг.проект Сапарбек ...
Size:
1.480Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Государственные услуги
Государственные услуги
Browse
All of the repository
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register