ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)
Кіру
RUS
ENG
KAZ
Мемлекеттік басқару академиясының институционалдық репозиторийі
→
Research
→
Государственные услуги
→
Элементті көру
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Репозиторийде іздеу
Репозиторийде іздеу
Осы жинақта
ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)
Сапарбек, А.С.
URI:
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1688
Күні:
2025
Аннотациялар:
Магистрлік жобаның мақсаты: халыққа қызмет көрсету орталығындағы қызмет алушы мен мемлекеттік органдардың өзара байланысын талдап, оның тиімділігін арттыру бойынша тәжірибелік ұсынымдар әзірлеу.
Толық ақпаратты көрсету
Бұл файлдағы құжаттар
Аты:
Маг.проект Сапарбек ...
Мөлшері:
1.480Mb
Формат:
PDF
Ашу
Бұл элемент келесі жинақтарға енген
Государственные услуги
Государственные услуги
Қарау
Барлық репозиторий
Қауымдастықтар және жинақтар
Жарияланған күні
Авторлар
Атаулар
Тақырыптар
Бұл жинақ
Жарияланған күні
Авторлар
Атаулар
Тақырыптар
Менің тіркеу жазбам
Кіру
Тіркеу