МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТШІНІҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ ЖӘНЕ ИМИДЖ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Search in the repository



Show simple item record

dc.contributor.author Айтмұхаметова, Қ.Ө.
dc.date.accessioned 2025-05-02T09:58:00Z
dc.date.available 2025-05-02T09:58:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1600
dc.description.abstract Мақалада мемлекеттік қызметшінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту жолдары мен сөйлеу имиджін қалыптастыру және оның мемлекеттік басқарудағы рөлі қарастырылады. Сондай-ақ білікті әрі кәсіби маман қызметінің тиімділігіне коммуникативтік құзыреттіліктің ықпалы зерделенген. Сонымен қатар мақалада Қазақстан Республикасы Президентінің «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасының аясында мемлекеттік қызметшілердің коммуникативтік құзыреттілігін арттыруға арналған әдістемелер ұсынылып, іс-шараларға шолу жасалған. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ: БҮГІНІ МЕН БОЛАШАҒЫ АТТЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ КОНФЕРЕНЦИЯ МАТЕРИАЛДЫРЫНЫҢ ЖИНАҒЫ en_US
dc.subject мемлекеттік қызметші en_US
dc.subject коммуникативтік құзыреттілік en_US
dc.subject сөз сөйлеу имиджі en_US
dc.subject тиімді коммуникация en_US
dc.subject тілдік тұлға en_US
dc.subject тұлғалық даму en_US
dc.subject біліктілікті арттыру en_US
dc.title МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТШІНІҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ ЖӘНЕ ИМИДЖ ҚАЛЫПТАСТЫРУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record