Мақалада Қазақстан Республикасы Ақтөбе қаласында электронды мемлекеттік
қызмет көрсетуді жарнамалау қажеттілігі мәселесі қарастырылады. Ғылыми мақаланың мақсаты
цифрландыру жағдайында халықтың электронды мемлекеттік қызмет алуын ынталандыру үшін
тиімді құрал ретінде жарнаманы қолдану тиімділігін ғылыми негіздеу болып табылады. Мақалада
елдегі мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мен қол жетімділігі бойынша әкімшілік реформа
жүргізудің бағыттары, электронды мемлекеттік қызметті дамыту ерекшеліктері талданған.
Сонымен қатар электронды мемлекеттік қызметті халыққа танымал етудің шетелдік тәжірибесіне
шолу жасалған. Мақаладағы негізгі қорытындылар мен ұсыныстар электронды үкіметті дамыту
және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру жөніндегі Қазақстан Республикасының
Заңдарына, Жыл сайынғы Қазақстан Республикасы Президентінің Жолдауларына және "Цифрлық
Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасына негізделген
Есберген, Р.Ә.(Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, 2018-3)
Мақалада Қазақстан Республикасында кәсіби мемлекеттік аппарат қалыптастыру ерекшеліктері,
негізгі мәселелері мен одан әрі дамыту бағыттары қарастырылған. Қазіргі заманғы, кәсіби және дербес
мемлекеттік аппаратты қалыптастыру ...
Есберген, Р.Ә.(Вестник Карагандинского университета, 2019-03)
Мақалада Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының
2019 жылға арналған зерттеу жобаларын гранттық қаржыландыру жобасының аясында Қазақстан
Республикасы Ақтөбе қаласында электронды ...
Мақалада Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының
2019 жылға арналған зерттеу жобаларын гранттық қаржыландыру жобасының аясында Қазақстан
Республикасы Ақтөбе қаласында электронды ...