Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Оспанбаевa, М.П. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T11:14:13Z | |
dc.date.available | 2020-06-03T11:14:13Z | |
dc.date.issued | 2017-09-21 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-7353-19-3 | |
dc.identifier.uri | http://repository.apa.kz/xmlui/handle/123456789/151 | |
dc.description.abstract | Мақалада қазіргі Қазақстан жағдайында инклюзивті білім берудің заманауи міндеттері талданады және оқушыларды психологиялық қолдау арқылы білім беру сапасын арттыру тиімділігі сипатталады. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Инклюзивті білім берудің даму ерекшеліктері: халықаралық тәжірибе және отандық практика: халықаралық ғылыми-практикалық конфе- ренция материалдары | en_US |
dc.subject | инклюзивті оқыту | en_US |
dc.subject | психологиялық сүйемелдеу | en_US |
dc.subject | білім беру сапасы | en_US |
dc.subject | интеграция | en_US |
dc.subject | оқу тиімділігі | en_US |
dc.subject | сапа көрсеткіштері | en_US |
dc.title | ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |