Қазақстандағы электронды мемлекеттік көрсетілетін қызмет жарнамасы: жағдайы, əлемдік тəжірибе жəне даму мүмкіндіктері

Поиск в репозитории


Расширенный поиск

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Есберген, Р.Ә.
dc.date.accessioned 2020-07-15T09:36:03Z
dc.date.available 2020-07-15T09:36:03Z
dc.date.issued 2019-03
dc.identifier.uri http://repository.apa.kz/xmlui/handle/123456789/254
dc.description.abstract Мақалада Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының 2019 жылға арналған зерттеу жобаларын гранттық қаржыландыру жобасының аясында Қазақстан Республикасы Ақтөбе қаласында электронды мемлекеттік қызмет көрсетуді жарнамалау қажеттілігі қарастырылды. Мақаланың мақсаты цифрландыру жағдайында халықтың электронды мемлекеттік қызмет алуын ынталандыру үшін тиімді құрал ретінде жарнаманы қолдану тиімділігін ғылыми негіздеу болып табылады. Авторлар елдегі мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мен қолжетімділігі бойынша əкімшілік реформа жүргізудің бағыттары, электронды мемлекеттік қызметті дамыту ерекшеліктерін талдаған. Сонымен қатар электронды мемлекеттік қызметті халыққа танымал етудің шетелдік тəжірибесіне шолу жасаған. Оның ішінде электронды мемлекеттік қызмет көрсетуді жарнамалау ерекшеліктері, тиімді құралдары, мемлекеттік қызметті жарнамалаудың əлемде қалыптасқан трендтері қарастырылған. Ғылыми мақаланы жазу барысында ғылыми зерттеудің ғылыми абстракция, экономикалық талдау жəне синтез, статистикалық жəне макроэкономикалық, салыстыру əдістері қолданылды. Ғылыми мақаладағы негізгі қорытындылар мен ұсыныстар электронды үкіметті дамыту жəне мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру жөніндегі Қазақстан Республикасының Заңдарына, жыл сайынғы Қазақстан Республикасы Президентінің Жолдауларына жəне «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасына негізделген. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вестник Карагандинского университета en_US
dc.relation.ispartofseries Экономика;
dc.subject цифрландыру en_US
dc.subject мемлекеттік көрсетілетін қызмет en_US
dc.subject стандарт en_US
dc.subject регламент en_US
dc.subject мемлекеттік қызмет сапасы en_US
dc.subject мемлекеттік корпорация en_US
dc.subject электронды үкімет en_US
dc.subject электронды мемлекеттік қызмет көрсету en_US
dc.subject назар аударатын мемлекет en_US
dc.subject тұтынушыға бағдар en_US
dc.subject жарнама тарату арналары en_US
dc.subject мемлекеттік жарнама en_US
dc.subject маркетингтік кампания en_US
dc.title Қазақстандағы электронды мемлекеттік көрсетілетін қызмет жарнамасы: жағдайы, əлемдік тəжірибе жəне даму мүмкіндіктері en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию