ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)

Search in the repository


Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.author Сапарбек, А.С.
dc.date.accessioned 2025-08-26T12:20:53Z
dc.date.available 2025-08-26T12:20:53Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1688
dc.description.abstract Магистрлік жобаның мақсаты: халыққа қызмет көрсету орталығындағы қызмет алушы мен мемлекеттік органдардың өзара байланысын талдап, оның тиімділігін арттыру бойынша тәжірибелік ұсынымдар әзірлеу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы en_US
dc.subject халыққа қызмет көрсету орталығы en_US
dc.subject қызмет алушы en_US
dc.subject мемлекеттік органдар en_US
dc.title ХАЛЫҚҚА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ОРТАЛЫҒЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТ АЛУШЫ МЕН МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫС ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ (ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА) en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record