dc.contributor.author |
Оспанбаевa, М.П. |
|
dc.contributor.author |
Құрманова, С.Н. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-03T04:54:47Z |
|
dc.date.available |
2020-06-03T04:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2018-02 |
|
dc.identifier.issn |
1728-7847 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.apa.kz/xmlui/handle/123456789/143 |
|
dc.description.abstract |
Қазіргі Қазақстан жағдайында мемлекеттік саясаттың маңызды басымдықтарының қатарына барлық адамдардың сапалы білім алу құқықтарының теңдігі жатады. Сапалы білімнің қолжетімді болуын қамта-масыз ететін алғышарт – инклюзивті білім беру. Инклюзивті білім берудің заманауи міндеті интеллектуалды дамуды, психофизиологиялық және жеке-дара ерекшеліктерді ескере отырып, халықтың барлық деңгейі үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету.Мақалада жалпы білім беретін ұйымдарға қосылған ерекше білім қажеттілігі бар оқушыларды мектеп кеңістігіне тарту жолдары сипатталды. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты талаптары аясында оқу материалдарын меңгеру ерекшеліктеріне байланысты, білім бағдарламаларын бейімдеу жолдары талданды. Ерекше білім қажеттіліктері бар оқушыларға қатысты қамқорлық-сақтық тәртібі қарастырылды және оларды психологиялық қолдау шарттары анықталды. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Абай атындағы ҚазҰПУ-нің ХАБАРШЫСЫ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
«Психология» сериясы; |
|
dc.subject |
инклюзивті оқыту |
en_US |
dc.subject |
ерекше білім қажеттілігі бар оқушы |
en_US |
dc.subject |
мектеп кеңістігі |
en_US |
dc.subject |
психологиялық сүйемелдеу |
en_US |
dc.subject |
консилиум |
en_US |
dc.subject |
тең құқықтық |
en_US |
dc.subject |
қолжетімдік |
en_US |
dc.subject |
білім беру сапасы |
en_US |
dc.subject |
интеграция |
en_US |
dc.subject |
оқу тиімділігі |
en_US |
dc.title |
ЕРЕКШЕ БІЛІМ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ШАРТТАРЫ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |